Informacijska pisarna od 6. maja ponovno na voljo uporabnikom
V četrtek, 6. maja 2021, ponovno odpiramo vrata naše informacijske pisarne, na sedežu podjetja. Tako boste v njej ponovno lahko urejali formalne spremembe, prijave v sistem ravnanja z odpadki in odjave iz sistema, kupili vrečke za odpadke (velja za plačnike sistema ravnanja z odpadki, vsi ostali uporabniki jih lahko kupijo na naših zbirnih centrih).
Zadeve, ki jih lahko rešite po elektronski poti (info@snaga-mb.si) ali po telefonu (02 620 58 75) tudi vnaprej skušajte reševati po tej poti.
Informacijska pisarna bo odprta po običajnem urniku, to je vsak delovni dan od 8.00 do 14.00 ure.
Ob sobotah, nedeljah in praznikih bo informacijska pisarna zaprta.
Ob obisku informacijske pisarne je treba upoštevati naslednje varnostne ukrepe:
- vstop v pisarno je POSAMIČEN.
- obvezno je vzdrževanje VARNOSTNE RAZDALJE najmanj 1,5 m,
- ob vstopu je obvezna uporaba ZAŠČITNE MASKE,
- ob vstopu je obvezno RAZKUŽEVANJE ROK.
V informacijski pisarni se zadržujte samo toliko časa, kolikor je res potrebno.
Hvala za spoštovanje in upoštevanje pravil.