INFORMACIJSKA PISARNA

V Informacijski pisarni na sedežu našega podjetja, Nasipna ulica 64 v Mariboru, lahko dobite potrebne informacije o naših storitvah in dodatni ponudbi, urejate formalne spremembe ter vlagate ugovore in pritožbe tehnično operativne narave.

 

Uradne ure Informacijske pisarne

Ponedeljek

08.00 - 12.00 

Torek

08.00 - 16.00 

Sreda

08.00 - 12.00 

Četrtek

08.00 - 16.00 

Petek

08.00 - 12.00 

Vsak delovni dan je Informacijska pisarna zaradi malice zaprta od 9.30 do 10.00.

Informacijska pisarna je zaprta tudi ob sobotah, nedeljah in praznikih.

 

Kontakt Informacijske pisarne

Našo Informacijsko pisarno najdete na Nasipni ulici 64 v Mariboru ali pa nas pokličete na 02 620 58 75.

 

Prijava sprememb

Uporabniki ste nam dolžni prijaviti vsako spremembo naslova ali sedeža, vrsto in število posod, poškodbe posod, spremembo plačnika stroškov ravnanja s komunalnimi odpadki ter vse druge okoliščine, ki bi lahko vplivale na izvajanje ravnanja s komunalnimi odpadki ali obračun stroškov ravnanja s komunalnimi odpadki. Prijavo je potrebno podati v pisni obliki v naši Informacijski pisarni ali na elektronski naslov info@snaga-mb.si, najkasneje v roku 8 dni od nastale spremembe.

 

Pritožbe in reklamacije

Pritožbe oz. reklamacije v pisni obliki lahko pošljete po pošti na naslov Nasipna ulica 64, 2000 Maribor, po elektronski pošti na naslov info@snaga-mb.si, po telefaksu na številko 02 620 58 12, preko spletnega obrazca ali jih podate ustno na sedežu podjetja, v Informacijski pisarni, v času uradnih ur.

 

Vključitev v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki

Uporabniki ste se dolžni prijaviti na organiziran sistem ravnanja z odpadki z dnem, ko stalno, začasno ali občasno povzročate komunalne odpadke.

Ob prijavi izpolnite in podpišete prijavo o vključitvi v sistem ravnanja s komunalnimi odpadki. Prav tako morate v primeru selitve, smrti in podobnih razlogov odjaviti redni odvoz komunalnih odpadkov, saj lahko le na ta način prenehamo z obračunavanjem storitev odvoza.